18sx hanya untuk wanita

Assalamualaikum. ..dearest readers. .. alhamdulillah. . Semenjak jadi pengedar sah shaklee banyak ilmu kesihatan yg saya dapat... alhamdulillah sgt... banyak bantu wanita di luar sana...terutama bab masalah dalaman, kecantikan wanita... hari ni nak cerita pasal Gla conplex shaklee yg mmg menjadi teman baik wanita2 cantik di luat sana. . Customer saya yg ada masalah menopause , period tak teratur dan masalah kering ketika bersama majoritinya mmg dapat kesan yang superb selepas makan 1 botol gla complex. .terus jatuh hati... bak kata mak sya " patutlah mahal sikit dr suplemen lain.. rupanya kesan nya mmg bagus" bukan tu je mak..yg penting shaklee ni halal, selamat dan berkesan" tu lah yg paling penting mak...ujar saya ,..

Saya selalu pesan dkt mak..nak beli ape pun suplemen pastikan halal , selamat dan berkesan!!! Yg penting tidak menyebabkan kesan buruk pada buah pinggang. ..sbb banyak sgt produk yg akhirnya effect kepada buah pinggang sbb proses penyerapan yg kurang sempurna! !!
So utk family saya hanya shaklee yg saya percaya!!! Alhamdulillah. .

Kepada anak2 yang nak bg mak ayah makanan tambahan untuk pastikan mereka dapat cukup nutrisi.. jom pm @ wasup 011 1134 6656..

P/s: dulu kecik2 mak ayah bertungkus lumus cari makanan terbaik utk anak2 dr dalam perut lagi... apa lah salah kiranya kita pula sediakan mereka makanan tambahan terbaik untuk kesihatan mereka... ♥♥♥♥♥♥

0 Response to "18sx hanya untuk wanita "