MULTIVITAMIN TERTUA DAN TERBAIK DI DUNIA !!!

➳ ➳ ➳ Letih lesu selepas seharian bekerja?

➳ ➳ ➳ Balikkerja rasa nak baring je, tak boleh dah nak buat kerja rumah ke, nak study ke..otak tak boleh nak fokus dah!

➳ ➳ ➳ Tahu tak itu disebabkan kekurangan nutrisi dan khasiat yang sepatutnya tubuh kita perolehi bagi menampung aktiviti tubuh seharian.

VITALEA (multivitamin) telah memberikan manfaat kepada ramai orang termasuk saya sendiri dalam mengatasi masalah letih lesu.

Tun M pun ambil VITALEA 

Ujian klinikal membuktikan pengambilan VITALEA selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Tak lah selalu sangat demam/selsema kan 

Ia adalah pelengkap nutrisi harian. Anda tidak perlu bimbang dengan persoalan terlebih nutrien, kerana nutrien seharian yang kita dapat dari makanan adalah tidak lengkap disebabkan pelbagai faktor. Di sini VITALEA memainkan peranan sebagai pelengkap.

VITALEA telah dipilih oleh Center For Science Di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMINS di dalam Public Interest.

[✔] Merupakan multivitamin pertama dicipta di dunia iaitu sejak 1916.

[✔] Asalnya dikenali sebagai "Vitalized Mineral" dan disingkatkan kepada "Vita-min" - dari sini lah perkataan "vitamin" berasal!

[✔] Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran & buahan, 12 vitamin & 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.

[✔] Tablet vitalea disaluti oleh serbuk nutrisi - spirulina. 

[✔] Dihasilkan berdasarkan 7 ujian klinikal. Tidak semua jenama ada ujian klinikal, tapi SHAKLEE ada, memang tidak perlu diragukan kualiti, keberkesanan dan keselamatannya.

[✔] Dirormulasikan dengan komprehensif & sangat seimbang. Juga diperkayakan dengan zat besi, yang merupakan komponen penting darah kita.

[✔] Dihasilkan dengan kaedah terkini & teknologi 'Ekspo-tab". Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

[✔] Ia diformulasikan daripada bahan semulajadi sahaja.

[✔] Kalau malas ambil banyak jenis vitamin, ambil VITALEA sebiji sehari sudah mencukupi.

PM@WASUP 011 1134 6656 LISSA UNTUK DAPATKAN HARGA PROMO KASIH SAYANG !!!
=================


 ✺ Manfaat Utama Vitalea ✺
=================

✎✎ Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh & kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek kerjaya, pembelajaran mahu pun kerja seharian.

✎✎ Pelengkap nutrisi - kekurangan pelbagai vitamin & mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, atau bahan mentah yang telah hilang khasiatnya semasa proses memasak/mengangkut/menyimpan dan lain-lain.

✎✎ Metabolisme - sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan.

✎✎ Elemen penting pada sel tubuh - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon serta menjaga kesihatan tirioid.

✎✎ Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung & hati.

✎✎ Keupayaan sistem reproduktif - kesuburan tubuh.

Nutrisi yang ada di dalam VITALEA :

✿ Vitamin A
✿ Vitamiun D
✿ Vitamin C
✿ Asid Folik
✿ Vitamin B1
✿ Vitamin B2
✿ Vitamin B3
✿ Vitamin B6
✿ Vitamin B12
✿ Biotin
✿ Vitamin B5
✿ Kalsium
✿ Fosforus
✿ Iodin
✿ Zat Besi
✿ Magnesium
✿ Copper
✿ Zink






➳ ➳ ➳ Berita baik!! VITALEA yang sebotol mengandungi 120 tablet dan tahan selama 4 bulan ini, kini datang dengan harga lebih istimewa dengan adanya PROMOSI SHAKLEE FEBRUARI 2014!

BLOG: cutieliesa.blogspot.com

PM@WASUP 011 1134 6656 LISSA PENGEDAR DAN PENGGUNA SHAKLEE :)

0 Response to "MULTIVITAMIN TERTUA DAN TERBAIK DI DUNIA !!!"