Keistimewaan vitamin e shaklee

VITAMIN E 400IU - SHAKLEE
  • ANTI PENUAN - Makan 1 kapsul Vitamin E setiap hari membantu melambatkan proses penuan,mengurangkan kedut,garis halus,akne,serta bintik penuan.Ianya juga mampu membaik pulih tekstur kulit,ton muka,dada serta otot peha kita.
  • MELINDUNGI JANTUNG - Dengan pengambilan harian 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat.Ia mampu melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid,meningkatkan kolestrol HDL,mengurangkan tekanan darah,menghalangg platelet darah dari melekat kedinding arteri dan menghalang ANEMIA HEMOLITIK,penyakit JANTUNG DLL.
  • ANTI OKSIDAN YANG KUAT - Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-Oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan KANSER ,mengukuhkan sistem imun,menghalang @ melambatkan pertumbuhan TUMOR,mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas.Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah kesihatan.
  • MEMPERTINGKATKAN KEMAMPUAN REPRODUKTIF - Kajian menunujukkan pada tahun 1924,Vit E mampu memulihkan reproduktif.Jika para lelaki mengambil 600IU -800IU Vit E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • MEMPERBAIKI ARTHRITIS - Mampu meningkatkan keanjalan saluran darah,memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang,pening,buasir,serta sakit sendi.
  • MEMPERBAIKI PARUT - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit.Boleh dikenakan terus pada tempat yang luka untuk mengurangkan parut.
  • KELESTARIAN TENAGA - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.
  • Vitamin Cinta- E COMPLEX UNTUK SUAMI ISTERI
    Lebih tenaga 
    ➡ Ereksi yang lebih lama 
    ➡ Lebih cepat terangsang 
    Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
    ➡ Meningkatkan kesuburan 
    ➡ Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi 

    ➡ Melancarkan aliran darah 
    ➡ Sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome"
    ➡ Penyakit fibrocystic buah dada

     




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang 
penyakit.

untuk sebarang Tempahan Dan pertanyaan bole PM@ WAsup 011 1134 6656 lissaHarga Menarik menanti anda :)

0 Response to "Keistimewaan vitamin e shaklee"