Amalan Senang Menjemput/ Menarik Rezeki

DUIT $$$$$

Amalkan Bersedekah Secara Konsisten 

Contohnya : Sedekah setiap hari RM 1 pada yang memerlukan dan menambah nilai sedekah pada bulan berikutnya kepada RM2,3 @ berapa sahaja juga secara Konsisiten

Memberi Wang saku kepada kedua ibu bapa secara konsisten.. bukan dengan cara mengikut "suka-suka" contohnya : Bulan ni bagi rm100 pastu bulan depan bagi rm50.. ini adalah tidak konsisten.. cube beri secara konsisten ok!! 

"kisah Benar mengenai Keajaiban bersedekah "

seorang hamba Allah ni merupakan perniaga kecil-kecilan telah mengamalkan amalan sedekah secara konsisten selama 4 minggu dah hasilnya Subhanallah !!!
kisahnya begini , setiap hari jumaat beliau akan bersedekah dimulai dengan RM100.. kemudian jumaat berikutnya beliau menambah jumlah sedekahnya kepada RM200 dan terus ditambah sehingga minggu ke-4  dan HASILNYA perniagaan kecil-kecilanya berjaya mendapat keuntungan yang sepatutnya dia dapat dalam masa sebulan telah berjaya diperolehi dalam masa 1hari sahaja..dimana income RM4000 sebulan menjadi RM4000 sehari Subhanallah.. Kuasa sedekah mmg tidak bole disangkal lagi.. dan kini beliau sudah mula bersedekah secara mingguan dengan nilai sedekah RM10,000.


Janji Allah ITU PASTI!!!!
formula bisness dijalan Allah 
1-1= 10
tetapi bisness dengan manusia 
1-1=0
SO mana yang kita pilih????
fikir-fikirkan :)


percaya lah Sedekah ke Jalan Allah SWT tidak akan membuat kita PAPA KEDANA ..malah kita akan bertambah Kaya!!! Kaya Di dunia dan Akhirat ..Insyaallah...

0 Response to "Amalan Senang Menjemput/ Menarik Rezeki "