Nasi 100 !!!!

Halooo Dearest!!!

Haaa...Ada berani xder berani " NAsi 100" tu....mula2 dengar ...Apalah nasi seratus tu...hurm...benda ni i BAru jer tahu sabtu Lepas at Rancangan Majalah 3....

Kat Kelantan katanya every akan ada Karnival nasi 100....yang membawa maksud...macam2 jenis nasi yang korang akan jumpa...yang pelik2 semua  adalah disediakan di gerai2 karnival tu....heheheh...Bestkan...bole test macam2 Jenis NAsi....

kemudianya diaorg ada pergi jumpa " Bonda" merupakan orang yang mencipta "NAsi 100" nie... sekali pandang mmg macam nasi kerabu...But nasi kerabu Kaler Biru kan...yang nie....nasinya Dicampur dengan 100 jenis ulam-ulaman...n akan dimakan dengan Ayam Panggang ,daging panggang n macam2 lagi...alamak TErliur plak membayangkanya...Sedapnya....

So lepas nie...Jom ramai-ramai Pegi kelantan Cari "NASI 100"....pasti sedap N banyak Khasiat nie....

P/s: sory yer xder gambar nasi  kat sini...

4 Responses to "Nasi 100 !!!!"

cha said...

slurrppp... terliur bace... baru je baca lom dapat makan lagi... kalo dapat makan ni entah bape kali la tambah kan ... hahahaha

CutieLiesa said...

i miss nasi kerabu!!!!

kotak bulat said...

kelantan.? jauh... hehe,,tetibe tringin nak mkn nsi lemak

CutieLiesa said...

KB: nasi lemak sng jer nk dpt kan....hehehe