Handphone ooo...handset.....

Perlu ker Handset or handphone baru kalo yg lama still ok .....
jawapan bagi I :>> adalah tidak perlu....kerana arus kemodenan nie...xleh nk dilayan sgt ....makin dilayan makin jauh...mcm dunia ni...makin dikejar makin jauh...bole x guna ayat cam tu....huhuhuhuuhhu....
But...Semua nie terpulang kepada individu masing2....aper yang penting ...jgn membazir!!!! dosa tau!!! so aper saja yang kita ada kene bersyukur....Kalo elok lagi tu guna lah sampai dah xleh nak guna..kan..kan....jimat kan....
P/S : kalo ikut hati...MAti...
        Kalo ikut Rase...Maka binasalah ia....
JAdi...gunakanlah otak yang sehat untuk berfikir....ihihihihihhi.....
Thanks to kak Cha,DIja n Diladilotdot....Kerana bg pjm Snap Pic Hset uolss:)

6 Responses to "Handphone ooo...handset....."

cha said...

kalo boleh mmg guna hga ke akhirnye,.... tp kan pgaruh arus kemodenan ni kuat ye kita kne kuat iman utk menahan spy x terjebak dgn pmbaziran .....ikot hati mati... ikot rase, rase nak makan sedap2 je.. hahahaha

CutieLiesa said...

hahahahah...btol2....kalo ikut rase...mmg makin lemak lah bdn nie....

JEBAT said...

tul tue...guna jer henpon yg sedia ada sampai ada yg ckp "tukar laa henpon tue...org call or msg susah sgt nak dpt"....tue maknanya henpon sedia ada sudah x mampu utk mmberi khidmat dgn baiknya...

pesanan: kalo nak beli henpon baru, beli yang mmg kita akan guna hampir kesemua fungsi yg ada...krn kebanyakkan org beli ikut pd cantik or terpengaruh pd keadaan semasa... So, sila pastikan dulu apa fungsi2 yg kita perlukan sebelum membeli yer...

CutieLiesa said...

tahniah ....kepada Encik Jebat kerana dah tkr Handset...berbaloi2...

si cantik sally said...

uhhh?x kire nak jugak ikut aty nak li blackberry ....huuu nek gila da..tunang dapat bg henpon nokia n97 jek..T_T haha..

CutieLiesa said...

SCS: hehehehe....kalo mampu..apa pun boley!!!kan...