SALURAN DARAH SEMPIT DISEBABKAN LEMAK???

Assalamualaikum semua... selamat perang  dearest readers and blogger ... Petang ni saya terpanggil untuk bercerita mengenai saluran darah.. mungkin ada antara kita yang menyangka LEMAK itu hanya menempel pada ususdan badan kita sahaja... tapi terlupa pada saluran DArah kita...
TAHUKAH ANDA SALURAN DARAH YANG SIHAT ADALAH BEBAS DR SEBARANG LEMAK YANG MENEMPEL PADA DINDING SALURAN DARAH... munkin kita bole bayangkan paip lutsinar yang kalo paip tu bersih maka air akan sampai dengan lancar tanpa sebarang halangan...kemudia cube kita bayangkan pula paip yang sama cume bezanya terdapat lumut hijau didalamnya ..sudah pasti air yang akan sampai akn perlahan dan kotor.. begitulah juga dengan saluran darah kita..
SAluran darah yang tersumbat akan menyebabkan pelbagai penyakit kronik..

Jadi sebelum parah mari kita sama2 amalkan pemakanan dan gaya hidup sehat..
anda juga bole amalkan makanan tambahan seperti  suplemen lechitin shaklee yang memamg memaikan peranan penting bagi mencairkan lemak2 dalam usus dan saluran darah kita..

Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.




banyak lagi manfat lechitin yang anda bole ketahui..jom pm @wasup saya 011 1134 6656 lissa...

0 Response to "SALURAN DARAH SEMPIT DISEBABKAN LEMAK???"