Takut muka lebih tua dari usia????

Assalamualaikum. ..semua. ..
Nak citer ni...bila.balik kg.jumpa kawan2 lama..ada yg xberubah fizikalnya walau dah lebih 10 tahun tinggalkan alam persekolahan. .. ada yg dah beranak 2-3 org badan tetap maintain. .. tapi ada juga yg kita jumpa..hampir xkenal..disebabkan fizikal yg berubah ketara... hurm..so kita nk tergolong dalan golongan mana?????

Saya??? Saya of course lah nak memilih yg masih maintain. .. n mmg saya masih maintain..bkn nk bangga diri..but merasakan diri ni adalah pinjaman dr yg Maha Esa..so jaga lah ia sebaik mungkin. ..

So ketika usia menjakau 30an adalah menjadi satu kepuasan apabila masih bole maintain seperti mereka yg berusia 25 tahun... anak pun dah 2. . Nak tahu ape rahsianya ♥♥♥♥
Rahsianya adalah pertamanya. .. jaga pemakanan. .. ikut segala sunnah... sedikit senaman...dan suplemen tanpa bahan kimia..sgt2 penting. .. air masak pula kene secukupnya. .. .. suplemen pilihan saya mestilah SHAKLEE. .. sbb halal, selamat dan berkesan..

Suplemen. .. mmg sgt penting dalam hidup kita... sbb xsemua makanan yg kita makan nutrisi vitamin masih kekal selepas dimasak... so dgn vitamin ni lah bole kekalkan vitamin dalam badan..malah bole menghalang radikal bebas dr masuk dlm badan kita...so sel2 akan lebih sehat sejahtera..kan... kita mme xbole halang penuaan. .tapi kita bole lambatkanya.. ♥♥♥ kan....

So kalo berminat nak tahu lebih banyak rahsia...jom pm @ wasup saya 011 1134 6656 lissa.

0 Response to "Takut muka lebih tua dari usia????"