Pengalaman berpantang dengan Shaklee

Morning dearest friend. ..
Lama x berceloteh dalam blog ni..hihihi..hari ni ada yg tanya.."u badan slim walau anak dah 2 ..masa
pantang makan apa?? mesti berpantang gile2 nie"
Jawapan saya 》》》》 saya berpantang dengan shaklee je...xse berpantang gile2 pun heheheheh... makan lg lah kene kuat sbb menyusukan budak.. tapi alhamdulillah badan mmg senang turun.. sbb lps berpantang pun mmg saya still amalkan makan alfafa shaklee sejak bulan 10 2013 untill mei 2014 (now) so masa bulan 10 tu berat saya 54-55kg.. but now !!!!! 48-49kg sahaja...yeah!!!!! Dpt berat badan masa ank dara dulu..heheheheh..
Mesti ada yg kata ...lamanya baru turun kg...hampir 6bulan...baru turun 7kg... hahahahahah pada saya ni bonus ..sbb saya xdelah terdesak sgt nk dptkan berat badan anak dara tu...so bagi yg nk turun kan berat badan secara serius...bole lah makan alfafa /herblax + lechitin/omega.. so kalo guna yg ni rata2 sebulan bole turun 2-3kg... hurm...bagi yg nak kawin..nak tunang bole lah start makan 2-3bulan sebelum berlangsung majlis...anda pasti tak akan kecewa...yg penting displin dan ikut aturan makan di samping sedikit senaman ringan..
Apa pun saya sgt gembira berjumpa dengan vitamin shaklee... berbaloi2 sentiasa rase sihat dan muda... alhamdulillah ♥♥♥♥♥
Pada yg berminat nak kurus cara saya yg pasti selamat halal dan berkesan.
Jom pm@wasup 011 1134 6656 lissa .. free consultation. ..nak harga ahli pun saya bole tolong. .mudah saja caranya... Daftar ahli rm65 seumur hidup dan anda bakal nikmati harga istimewa dalam setiap pembelian sambil kumpul point utk tebus kepada $$$$$ best kan..sihat dapat $$$ pun dapat...
Xoxo. .see ya!!

0 Response to "Pengalaman berpantang dengan Shaklee"