Penawar penyakit 3 serangkai.

'Doa tanpa usaha itu bohong dan usaha tanpa doa itu sombong '
♥CoQ Health Shaklee♥

merupakan penawar yang dicari-cari oleh pesakit jantung, diabetes dan darah tinggi.
Penyakit  3 serangkai iaitu penyakit jantung, diabetes dan tekanan darah tinggi adalah. senarai teratas penyakit yang menyerang kebanyakan manusia di zaman milenium ini Kalau cuma satu yang menyerang, anda sebenarnya cukup bernasib baik. Ini kerana ada individu yang menghidap 3 serangkai ini serentak! Ingin dimaklumkan ini bukan sesuatu yang pelik.

  • CoQ Health Shaklee mengandungi CoQ10 iaitu bahan yang didapati secara semulajadi dalam tubuh bagi membantu menukarkan makanan kepada tenaga. 
  • CoQ10 terdapat pada hampir setiap sel dalam badan. 
  • CoQ10 juga bertindak  sebagai antioksidan yang kuat bagi melawan radikal bebasiaitu partikel yang merosakkan sel dalam tubuh yang mengakibatkan kerosakan membran sel , mengganggu DNA dan juga menyebabkan sel mati. Saintis percaya radikal bebas menyumbang kepada proses penuaan dan beberapa masalah kesihatan. Ini termasuk penyakit jantung dan kanser. 
  • Antioksidan seperti CoQ10 ini bukan sahaja meneutralkan radikal bebas, malah boleh mengurangkan seterusnya membantu mencegah sesetengah kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas ini.

Dapatkan sekarang coq health demi kesihatan orang tersayang
Pm@wassap 011 1134 6656 lissa untuk keterangan lanjut dan dapatkan harga istimewa dari saya pengguna dan pengedar sah Shaklee anda. ♥ ♥

0 Response to "Penawar penyakit 3 serangkai. "