Punca susu bertambah, berkualiti .

Susu MERIAH, PEKAT.. Rasa kenyang & Badan SLIM

✂ Makin HOT Set Penyusuan Shaklee sekarang, dah masuk ke dalam list MUST HAVE ITEM bagi ibu-ibu yang baru melahirkan dan mahu menyusukan anak. Pelbagai Set Penyusuan Shaklee yang ditawarkan, semuanya bergantung pada poket-poket ibu sendiri.

Bukan saja 'breast' penuh dengan susu,, malahan susu akan menjadi lebih pekat kerana penuh dengan khasiat dan vitamin. Lagi yang menariknya tentang set yang HOT ini ibu sendiri menjadi lebih sihat dan bertenaga. Tiada masalah sakit badan untuk bangun berkali-kali menyusukan anak, mengepam di tempat kerja juga melaksanakan tanggungjawab sebagai ibu dan isteri.
✂ Alhamdulillah, dengan Set Penyusuan Shaklee kerja menyusukan anak, mengepam susu dan membuat kerja rumah menjadi 'kacang'. Dalam diam-diam makin ramai ibu yang telah percaya akan kehebatan Set Penyusuan Shaklee nie. Takkan nak tengok je ibu-ibu lain berjaya menyusukan anak, kita sendiri pun mestilah mahu menyusukan anak kan, jika boleh hingga usia 2 tahun.

Kenapa sy dan ibu2 lain diluar sana memilih set hot bajet penyusuan shaklee ni??

ESP + Alfalfa = Breast cepat bengkak lepas ambik 2 bnda ni.. Ramai yang terpaksa kurangkan dose sb xtahan ngan bengkak susu(berketul2) kalo anak terlewat menyusu.
ESP + Alfalfa = Membuatkan susu jadi lebih pekat, hasilnya anak cepat kenyang n kurang meragam.
ESP + Alfalfa = Meningkatkan penghasilan susu ibu, sekarang dah boleh kumpul stok susu dah.
ESP + Alfalfa = Mengurangkan berat badan.. mmg best!! sbb esp memberi rasa kenyang lebih lama & alfalfa membantu menyah toksin.
ESP + Alfalfa = Mencantikkan kulit. Kulit jadi halus dan gebu. Dan ramai yg prasan, kulit anak juga turut putih bersih dan cantik ツ
ESP + Alfalfa = Membuatkan sy lebih cergas bertenaga, kurang letih dan mengantuk disiang hari. Dan sekarang tiada lagi mslah keputihan yg melanda.
Anda juga nak jadi seperti sy dan ibu2 lain? Tak rugi pun.. HARGA?? Dah nama pn set bajet, mesti la murah..
=========================================
✔ BERMINAT? Sila Sms/Whatsapp di 011 1134 6656 lissa.  SEKARANG JUGA!!!
=========================================
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan

2 Responses to "Punca susu bertambah, berkualiti ."

Jajas said...

nanti kalau bakal isteri saya dh nak bersalin...in syaa Allahsaya order...hehe

Lissa Supplement Shaklee said...

ok jajas ... nti wasup kita 011 1134 6656