PEtua Atasi MAsalah Rabun..Carotomax shaklee ( VIT A)


CarotoMax

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik



CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.
CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:



•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. *


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 






Carotomax memberikan anda perlindungan antioksida yang sangat tinggi. Ini kerana, ianya mengandungi 6 jeniskarotenoid yang sangat diperlukan oleh badan, yang TIDAK terdapat dalam produk-produk kesihatan yang lain, dalam hanya 1 kapsul sahaja. Kesemua karotenoid  ini adalah diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang memang terkenal kaya dengan antioksida seperti rumpai laut, non-GMO tomato, biji anggur, brokoli, pot marigold, epal, kentang, minyak sawit, strawberi, karot dan sebagainya. Setiap buahan mahupun sayuran ini diekstrak khasiat anti-oksidanya melalui cara pengasingan dan disalurkan dalam bentuk flavanoid dan karotenoid yang semulajadi.Secara puratanya, manusia hanya mampu memperolehi sebanyak 8mg karotenoid lutein, likopena dan beta karotena dari sumber makanan, sebaliknya badan kita memerlukan lebih dari itu. Akan tetapi, dengan adanya Carotomax, badan kita mampu mendapatkan sehingga15mg karotenoid dari hanya sebiji kapsul sahaja!! hebat kan... ^__^

Testimoni CarotoMax Shaklee: Mata Dah Tak Boleh Melihat Makin Nampak!

Karotenoid Tingkatkan Penglihatan

Perkaitan antara pengurangan masalah mata dengan pengambilan karotenoid adalah sangat jelas dan dah banyak dibuktikan dengan kajian saintifik. Karotenoid sepertialpha carotene, beta carotene, lycopene, astaxanthin, lutein dan zeaxanthin adalah agen antioksidan hebat yang bukan saja sangat bagus untuk sel, kulit, kanser, sistem imun tetapi juga MATA!


Macam Mana Karotenoid Bertindak?

1. Karotenoid membantu menggantikan nutrien-nutrien penting yang diperlukan oleh mata dan membantu mata menyingkirkan toksin-toksin yang yang memudaratkan mata.

2. Ia bertindak sebagai antioksidan yang mengurangkan tekanan pada mata yang boleh menyebabkan katarak yang boleh menjadi punca kepada kemerosotan makular apabila usia meningkat. 

3. Ia juga membantu mata menyesuaikan diri dengan penglihatan malam

4. Ia juga melindungi mata daripada bahaya sinaran ultra-violet.


pm @ wassup 011 1134 6656 lissa. . Setiap pembelian akan dapat free CONSULTATION..
PS: apapun berdoa kuat2 kemudian usaha kuat2 tawakal ..Insyaallah bantuan Allah akn dtg tanpa disangka :)

0 Response to "PEtua Atasi MAsalah Rabun..Carotomax shaklee ( VIT A)"