Krim Ajaib

  • Herbal Blend®
    Multi-Purpose Cream


    Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kak.
    Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
    Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

    Herbal blends shaklee cream.. ♡♥setiap rumah 1herbal blends shaklee. ..
     merawat eczema dan gatal2 di gigit serangga.I
    nilah tujuan asal saya membeli Herbal Blend. Kesian tengok Adele and RIzq menggaru kerana kulitnya yang kering dan gatal kena gigit nyamuk.. :)

     melembutkan tumit dan merawat tumit pecah.Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak dahulu lagi. Pernah cuba macam-macam jenis krim mahal di farmasi. Tapi, tak berapa nampak hasilnya. Tapi, sekali dua cuba Herbal Blend, memang puas hati. Lembut je tumit tu. :) Kalau tak percaya, ni ada testimonial seorang pengguna Herbal Blend...

    ubat luka dan lecur
    Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

    ♥luka pada puting ibu yang menyusukanMemang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi.. :) Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat

    menghilangkan parut 
    Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang...

     ruam pada 
    bayi 
    Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau! Kesian bayi tu..




     losyen harian -melembutkan dan tidak berminyak @melekit. 
    Saya juga gunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa.

    Testimonial SEndiri :

    •  anak saya ada masalah bila kene gigit serangga atau jatuh dia xkan benarkan orang letak minyak kat kawasn tu.. sbb katanya dia xsuka berminyak n bau yg xsedap... lagi2 lah kalo time selsema kita nak sapu vicks memang berlari2 lah nak sapu kat tapak kaki and dada or perut dia... tapi SEMALAM!!!! jeng..jeng.. dia yg request suh sapu kat kaki lah kat kesan kene gigitlah... heheeh sbbnya xder rase melekit langsung.. and bau dia xlah sekuat bau2 minyak n vick yang ada dipasaran!!!
    • Adele anak saya berumur 1tahu 6bulan.. selalu mengalami masalah ruam lampin jika saya pakaikan dia pampers pakai buang ( Adele selalunya Pakai CD @cloth diapers ) so kemarin saya try pakai losen shaklee ni.. n terbukti berkesan bila esok nye saya cek ruam lampin dah hilang... & yang pastinya Adele Dah x lah rase gatal.. sbb selalu kalo nk tido dia selalu nak mengaru bahagian belakang ( Bontot ) dia :) ..

    akhirnya dah dapat krim yang buat kami sekeluarga JATUH HATI!!!! 


    P/s: Saya Berani cadangkan sebab SAya adalah Pengguna Krim Ajaib ni.. Dan saya Sangat Berpuas hati !!!!harga tak mahal pun... RM2+. sahaja :)  jom order !!!


    pm or wasuup 011 1134 6656 lissa insyaallah saya akan bantu apa yg bole. ..

0 Response to "Krim Ajaib "