Testimonial ESP, SET Hamil,DAn berpantang Shaklee

Bismillahirahmanirahim.. Assalamualaikum WBT

Kawan- kawan Yang tengah hamil & tengah tercari -cari apa suplement yang Selamat dan Halal untuk Ibu dan Baby Saya Syorkan Amik lah suplement Dari Shaklee :) 
Saya menulis melalui pengalaman Saya dan Keluarga Terdekat..
Apa Pun mulakan Sesuatu itu Dengan Berdoa Dahulu .. Semoga segala pekara baik yang kita lakukan akan dibalas dengan kebaikan.. menjaga kesihatan itu adalah pekara yang baik dan antara tanda - tanda kita bersyukur , kerana kita berusaha menjaga kesihatan diri kita yang mana diri kita ini adalah amanah dari Allah SWt begitu juga dengan Baby dalam kandungan Ibu2 sekalian :)


Semasa saya Hamil anak KE 2 saya ada problem Darah Rendah Macam2 Vitamin yang Doktor suggest kan tapi saya mesti akan muntah- muntah lepas makan vitamin tu... So seorang kawan suruh saya Try Shaklee .. And Saya pun Cuba.. Vitalea dan Zinc complex... Alhamdullilah hanya kuasa Alllah yang maha hebat telah mengizinkan khasiat vitamin Shaklee ni serasi dengan Saya ...
 So dengan Confident Nye saya pun ambil keputusan untuk teruskan pengambilan Vitamin Shaklee ni hingga lah selepas melahirkan ( ketika berpantang) dan continue hingga sekarang untuk menambah kuantiti dan kualiti susu untuk my lovely Baby :)  
 ni Pic baby saya.. Alhamdullilah JArang dapat flu and batuk2 .. Allahuakbar ..


 Dan ni Anak sedara Saya .. Saya terus suggest kan penggunaan Shaklee Pada adik saya start dia mengandung 4bulan.. sebab adik pernah keguguran 2 kali dan saya percaya dia perlukan Vitamin yg sesuai untuk tenaga dan kesehatan :) Allhamdullilah.. dia selamat melahirkan Baby yg comel .. dan kulit baby dia sgt bersih ... 

Khasiat ESP: 

Best Seller ESP Shaklee
===================
> ESP menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri

>ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih

> Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak

> ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam

> Bagi ibu-ibu mengandung, ESPmembantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum

> Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur

> Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan

> berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.

untuk Sebarang PErtanyaan dan consultant bole Pm saya di FB saya https://www.facebook.com/lissa.hijabchantek
atau Wasuup saya 011 1134 6656 ( Lissa) Insyaallah saya akan membantu ...dan bagi yang nak Walk in sendiri ke Branch Shaklee bole guna ID saya untuk dapatkan diskaun :) 944254 haliza yaakub .
Terima kasih .

P/s: Doa dulu kemudian berusaha sehabis mungkin :) Allah swt Maha MElihat.. Tidak mungkin Allah Sia2kan segala usaha yang kita lakukan ...kerana Allah maha penyanyang.. 


0 Response to "Testimonial ESP, SET Hamil,DAn berpantang Shaklee"