Jumpa Momok!!!

Sedikit tertekan Semalam...Dahlah Kepenatan,...MAcam biasalah kan bulan2 puasa ni, Lepas Buka jer mata nie punyalah berat macam ada gam...Tahun2 sebelum ni xder plak mcm tu...Hurm..takpe , pembawakan kot....
Lepas Berbuka pose bersama Ibu & Ayah ...kami terus kerumah Cik MAr...Iaitu Mak sedara kepada En Lucky....kawasan rumah dia tu...agak jauh dari bandar...so kawasan jalan agak gelap lah kan....sampai jer kami dihidangkan "Jeruk Betik" aaaaaaaaaaaaAAAa  sedapnya!!!!! tapi xleh makan banyak ..takut kejadian yg xdi ingini berulang lagi...hihihih..Lepas Bual2 n sebagainya..kami pun berangkat Balik...Sampai rumah ..Mandi Sembahyang terus jer Lepak atas katil...dh xtahan Sangat ngantuk nie...!!!!

Bole Pulak Tetiba muncul 2 ekor Hantu berterbangan ...arggggg tensenya...apasal tetiba dia muncul nie.....xkan pasal lalu jalan yg gelap tadi...huhuhuuhhu...yang kelakar tu ...sekor pakai baju hitam satu lagi baju putih...hadoi ai.....Semak btol datang dalam Tidur I....hurm....kan dah ngantuk pepagi kat opis nie......nie semua pasal MOMOK 2ekor tu lah .....buat tido i xlena..Penat tau main kejar2 dalam tidur!!!!walaupun dalam mimpi adengan kejar mengejar tu penat ok!!
ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZzZZzZzzZZZZZZZZZZZZZZzz!!!

P/s: Bulan Puasa mana ADa Syaitan @ hantu @ momok nie kan...Mesti ada yang Menyamar nie.....

4 Responses to "Jumpa Momok!!!"

CikPuan Fara said...

hahahah sabor je bc entry liza ekekeke. wahhh liza preggy 2nd ye? dah berapa minggu. alhamdullilah. doakan fara lepas ni pulak ye :)

MaMa ImAn said...

hahahaha hantu2 2 indu kat ko kot

CutieLiesa said...

thanks fara ..baru 8minggu...ok i akan selalu doakan kawan2 yg lain...Insya'allah Amin....

Mama iman: rasanya dia salah rindu org nie...

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahhh , pembawaan .. semoga selamat kak :)