Bukan Sekadar Baca....Tetapi fahamilah ia....


Anda Sembahyang = baik
Anda Sembahyang dan Fahami bacaan = Sangat baik....


Maksudnya:
Allah Maha Besar sebesar-besarnya. Dan puji-pujian bagi Allah sebanyak-banyaknya. Dan maha suci Allah siang dan malam. Kuhadapkan mukaku, kepada yang menjadikan langit dan bumi, aku cenderung lagi berserah kepada Allah dan bukanlah aku dari golongan orang-orang yang menyekutukan Allah. Sesungguhnya sembahyangku, ibadatku, hidupku dan matiku kuserahkan hanya pada Allah tuhan seru sekelian alam. Sekali-kali tidaklah aku menyekutukanNya . Dan dengan demikian aku ditugaskan, dan aku adalah dari golongan orang-orang Muslim (Islam).


p/s: Semoga kita lebih khusyuk dalam sembahyang....amin.....

1 Response to "Bukan Sekadar Baca....Tetapi fahamilah ia...."

peah @ peps said...

baru je tadi k.fiza browse 'dosa-dosa meninggalkan solat'...

time kasih mengingatkan...

Mr Shan: 'When Its a NO...Its a NO...Period..'