Aku masih Dara .....

Semalam ...Baru jer tgk cerita nie.....
Masa tgk tu terpikir....jalan ceritanyer mungkin hampir 100 % benar.....hurm...dunia sekarang nie...mmg ramai yang hanya islam dalam IC jer...but realitinyer....
aper pun i nak komen...cerita ni best jugak kerana banyak unsur-unsur nasiahat.....cuma yang xbestnyer...tang pakaian pelakon2 yg agak menyakitkan mata dan akan mendorong remaja-remaji skg nie terikut2....dan yang paling best adalah watak firdaus yang di pikul oleh asraf muslim....hurm...kalo lah 70% lelaki kt malaysia ni  berperangai seperti firdaus dalam filem nie...selamat lah perempuan2 kat malaysia nie dari menjadi mangsa nafsu lelaki seperti Zack ( farid kamil) .....
P/S: Bagi yang bawah umur tu...kalo nak tgk ....buka lah minda dan amik yg baik jer.....yg buruk tu jgn lah nk tiru2 pula...pegawasan org dewasa amat diperlukan semasa menonton filem nie.....

2 Responses to "Aku masih Dara ....."

cha said...

ashraf muslim... sweet. bukan senang skrg nk jumpa yg btl2 nk membawa ke arah jalan yang benar, kne pandai jaga diri sendiri membawa diri...

CutieLiesa said...

btol2..kan kak cha...masa tgk citer nie...best nyer kalo laki i cm nie...hihihihihi...tpi kene bsyukur lah....laki i pun ok what???? hihihihi